Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Galna rum ;)

Av Alexandra Gorny - 20 juni 2014 13:28

Hej
Idag ska jag visa lite bilder av lite rum. Rummen är lite galan. Och om man vill titta på mer bilder på rummen är det bara att fråga.

Kanske inte så galen men jätte fin.

Men detta rummet var häftigt.

Detta är till en riktig prinsessa.

Peace

Ett rum till en älva.

Ett rum som är en klätterställning. Ett sånt rum skulle jag vilja ha.

En Rutchikana ( stav) rakt in i vardagsrummet.

Rutchikana i rummet. Roligt.

Jätte fint rum.

Jätte fint tak. Sånt vill jag ha. Hihi;)

Vem vill inte ha en inomhus pool.

En sån gunga vill jag ha.

[Bild]

Det ser mysigt ut.
Hej svejs och hoppas att ni har fått inspiration hur man kan för sitt rum.
:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Gorny - 16 augusti 2014 09:37

hej! Idag har jag gjort en jättegod smoothie. I den hade jag... yoghurt hallon banan glass sedan mixar man allting i en mixer. KLART! ...

Av Alexandra Gorny - 14 augusti 2014 15:34

Hej Idag ska jag visa lite bilder med lite tips. Måla dina nycklar så att du vet vilken som är till vad. Gör hål i burken och tänd ett ljus i den så blir det mysigt. Ett tips om man vill måla ett träd. Köp ett vitt skal och fin tejp så får...

Av Alexandra Gorny - 28 juli 2014 20:11


Hej Idag har jag viktiga nyheter att skriva vi har fått en ny medlem i Hello0. Min kompis och jag ska ha tillsammans bloggen. Tjoho ;) En fråga är det någon som skulle våga föra detta. Inte jag iallafall. Hej svejs ...

Av Alexandra Gorny - 27 juli 2014 21:00

Hej Jag har skrivit lite dör att det är sommar och mycket att göra så förlåt:-| Men idag ska jag visa lite kakor. Cyklar dom såg jätte goda ut. Mums. Och så har vi jordgubbarna. Undra om dom har smak av jordgubbar också. Och jag vet inte om n...

Av Alexandra Gorny - 22 juni 2014 21:37

Hej Idag ska jag visa lite bilder på jätte söta djur. Jag hoppas att ni kommer tycka att dom är lika gulliga som jag tycker. :) Jag tror att den hunden gillar strösocker. Den här katten har lika stora ögon som Mästerkatten när han ber om nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards