Alla inlägg under maj 2014

Av Alexandra Gorny - 31 maj 2014 22:43

Hej
Idag vill jag visa lite fina blommer jag kan tyvärr inte alla namn. :/ ( blommorna är från min trädgård ) njut av blommorna. ;)

Rododendron ( vet inte om jag stavade det rätt. )

Smultron

Hoppas att ni gillade blommorna u min trädgård hej svejs. ;)

Av Alexandra Gorny - 30 maj 2014 12:49

Hej
Lite fina kläder till sommaren som man kan köpa på zara.

Hej

Hej svejs ;)

Av Alexandra Gorny - 30 maj 2014 12:28

Hej
Idag ska jag visa bad jag åt till frukost. Och så ska jag visa hur jag målade naglarna inte så länge sedna det blev en leopard.
Vad jag hade i frukosten är
Banan på botten.
Vanilj jogurt
Hallon
Och lite honung
Lucka till !!
Hej svejs

Av Alexandra Gorny - 29 maj 2014 17:23

Hej
Idag var jag och en kompis och cyklade och tittade på lamm som var jätte söta. Kommer ni ihåg programmet med pickatju ( kan inte stava det ) men hör är han i verkligheten.

Av Alexandra Gorny - 28 maj 2014 21:12

Hej
Lite glas socker jag orkade bara inte skriva så mycket så att jag får skriva mer imorgon. Men nu ska jag ha en " träff " med Ben & Jerry. Och sedan var jag och tittade på min nya katt som ska heta Coco. Visst är den gullig ullig. I alla falla hej svejs ;)

Av Alexandra Gorny - 24 maj 2014 19:09

Hej!
Jag ska ge tips på mat som är god men ändå hälsosam. Idag åt jag ett äpple och titta hur det blev. ( bild två)
Hur man gör
Ingredienser
Vanilj jogurt
Frysta hallo
Flingor
Ett glas
1. Ta in hallonen i micron.
2. Lägg hallonen i glaset.
3. Lägg in så mycket vanilj jogurt som du vill ha.
4. Lägg i flingorna.
4. Är och njut av din dessert.
Bild ett.

Av Alexandra Gorny - 23 maj 2014 18:14

Hej!
Förlåt för att det inte blev en igår men det var för att jag inte kunde logga in. Igår så hade vi grillkväll och varje klass berättade eller gjordef någonting. Vår klass hade barncancer och jgq med några kompisar gjordexen dans som vi visade upp det var helt fullt med folk och alla vi var nervösa. Idag var det vår sista fredag på stoby skola. Känns konstigt. Men idag målade jag lite på mina naglar och nu får se hur det ser ut och välj din favorit. Välj mella 1,2,3,4,5.
Hej Svejs :)

Av Alexandra Gorny - 21 maj 2014 07:33

Hej
Lite väder kommer nu. Det kommer vara sol hela dagen. Från kl11.00 -15.00 kommer det vara 21+ grymt. :)
Här kommer lite väskor som man kan ha till helgen om man ska till stranden. Dom är även perfekt för shopping ( väskorna är från zara ) och för att inte glömma så ha min kompis från klassen vann skolkampen på radion. Och dom är på vår skola. Jippi
Men nu kommer en seriös fråga har du ätit min kaka?? ( titta på sista bilden )
Allt för idag ses imorgon hej svejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards